Αντίθετα οι μικροοφειλέτες βιώνουν το κυνήγι των εισπρακτικών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ, με καταχέσεις καταθέσεων και ακινήτων
Λιγότερα
από 8.300 ΑΦΜ χρωστούν στην εφορία ποσό σχεδόν 85 δισ. ευρώ ή το μισό
ΑΕΠ. Στον καθένα μεγαλοοφειλέτη αντιστοιχεί κατά μέσο όρο ληξιπρόθεσμο
χρέος περίπου 10 εκατ. Είναι ποσά που δεν πρόκειται βέβαια να
εισπραχθούν ποτέ... Οι φοροεισπρακτικές υπηρεσίες τα θεωρούν λίγο-πολύ
"ξεγραμμένα" και ουσιαστικά έχουν πάψει να τα κυνηγούν.
Στην
"απέναντι όχθη" βρίσκεται η μεγάλη μάζα των μικροοφειλετών, που
χρωστούν κατά μέσο όρο 5.000 ευρώ. Είναι 3,8 εκατομμύρια ΑΦΜ με
συνολικές οφειλές 20,6 δισ. ευρώ. Αυτοί βρίσκονται μονίμως στο
στόχαστρο, απειλούμενοι με κατασχέσεις καταθέσεων και περιουσιακών
στοιχείων
Τα
στοιχεία προκύπτουν από την Έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού του
Κράτους στη Βουλή, η οποία αναδεικνύει το μέγεθος στης στρέβλωσης που
επικρατεί στον τομέα των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο.
Καθίσταται σαφές, ότι, άνω του 80% των ληξιπρόθεσμων χρεών, το ύψος των οποίων φτάνει στα 105,2 δισ.
ευρώ,
είναι αδύνατο να εισπραχθεί, καθώς, είτε πρόκειται για εταιρείες που
έχουν πτωχεύσει είτε για φυσικά πρόσωπα, έχουν φροντίσει να καλυφθούν
και να αποφεύγουν τις κατασχέσεις της Εφορίας.
Στο
πλαίσιο αυτό, σταδιακά τα συγκεκριμένα χρέη σβήνονται και είναι
ενδεικτικό ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΑΑΔΕ, ότι από το
σύνολο των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το δημόσιο, μέχρι στο τέλος του
Μαΐου, χαρακτηρίστηκαν ως ανεπίδεκτα είσπραξης, ποσό ύψους 22,22 δισ.
ευρώ.
Αντίθετα,
δεν ισχύει το ίδιο για τους μικροοφειλέτες οι οποίοι βιώνουν το κυνήγι
των εισπρακτικών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ και τους κατάσχουν τις τραπεζικές
καταθέσεις ή και ακίνητα.
Ενδιαφέρον
είναι επίσης ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του συνολικού
ληξιπρόθεσμου υπολοίπου κατά το β΄ τρίμηνο του 2020, σε σχέση με την
αντίστοιχη περίοδο του 2019 πηγάζει από τους οφειλέτες με ύψος οφειλής
άνω του 1 εκατ. ευρώ, τα χρέη των οποίων αυξήθηκαν κατά 499,8 εκατ.
ευρώ, ενώ ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 185 πρόσωπα.
Σύμφωνα
με τα στοιχεία του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή, το
σύνολο των χρεών προς την εφορία στο τέλος του Ιουνίου, έφτασε σε 105,16
δισ. ευρώ, αλλά από τα αναλυτικά στοιχεία και τον πίνακα προκύπτουν οι
ακόλουθες διαπιστώσεις:
Με χρέος έως 50 ευρώ, εμφανίζονται 912.485 φορολογούμενοι, οι οποίοι οφείλουν συνολικά 9,4 εκατ. ευρώ.
Με χρέη μεταξύ 50-500 ευρώ εμφανίζονται 1.167.733 φορολογούμενοι, οι οποίοι χρωστάνε συνολικά το ποσό των 256,4 εκατ. ευρώ.
Με χρέη μεταξύ 500-10.000 ευρώ είναι 1.414.009 φορολογούμενοι οι οποίοι χρωστάνε συνολικά 3,40 δισ. ευρώ.
Με χρέη μεταξύ 10.000 – 100.000 ευρώ είναι 254.711 φορολογούμενοι οι οποίοι χρωστάνε συνολικά 7,07 δισ. ευρώ.
Με χρέη μεταξύ 100.000 – 1.000.000 ευρώ εμφανίζονται 36.460 ΑΦΜ,
οι οποίοι χρωστάνε το ποσό των 9,89 δισ. ευρώ.
Με
χρέη άνω του 1.000.000 ευρώ, εμφανίζονται 8.265 ΑΦΜ, οι οποίοι χρωστάνε
το ποσό των 84,54 δισ. ευρώ ή κατά μέσο όρο το ποσό των 10,2 εκατ. ευρώ
έκαστος.
Αξιοσημείωτο
είναι πως οι μεγαλοοφειλέτες, άνω του 1 εκατ. ευρώ, χρωστάνε στην
Εφορία το 80,4% του συνολικού ποσού που οφείλουν τα 3,8 οφειλέτες.
Δηλαδή, ενώ οι 8.265 «μεγάλοι» χρωστάνε 84,54 δις. ευρώ, οι υπόλοιποι 3.785.398 οφειλέτες χρωστάνε το ποσό των 20,62 δισ. ευρώ.
Το
Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή σημειώνει επίσης ότι η
αύξηση του συνολικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου προέρχεται κυρίως από τους
οφειλέτες με εύρος οφειλής μεταξύ 1 εκατ. και 100 εκατ. ευρώ, οι οφειλές
των οποίων αυξήθηκαν κατά 957,9 εκατ. ευρώ, με παράλληλη αύξηση του
αριθμού των οφειλετών κατά 189 πρόσωπα.
Αντίθετα
στην κατηγορία οφειλής άνω των 100 εκατ. ευρώ σημειώθηκε μείωση του
ληξιπρόθεσμου υπολοίπου κατά 458 εκατ. ευρώ και αντίστοιχη μείωση του
πλήθους κατά 4 οφειλέτες.
Σημαντική
είναι η συνεισφορά των νομικών προσώπων στην αύξηση του ληξιπρόθεσμου
υπολοίπου της κατηγορίας άνω του 1 εκατ. ευρώ, καθώς από αυτά πηγάζει το
64% της αύξησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε σύγκριση με το προηγούμενο
έτος, δηλαδή 318 εκατ. ευρώ, ενώ το ύψος του ληξιπρόθεσμου υπολοίπου
τους σε αυτήν την κατηγορία οφειλής άγγιξε κατά το δεύτερο τρίμηνο του
2020 τα 61,5 δις ευρώ.
Αντίστοιχα
το πλήθος των νομικών προσώπων που οφείλουν πάνω από 1 εκατ. ευρώ
διαμορφώθηκε στα 5.026, καθώς αυξήθηκε σε ετήσια βάση κατά 118 νομικά
πρόσωπα.
ΠΗΓΗ
ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΑΔΙΚΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΜΗΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΝΟΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ.
Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Ι ΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΞΙΑΚΟ .
ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΝΩΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΔΟΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΧΑΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΡΑΓΩΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΑΝΤΙΑΞΙΚΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΟΙΚΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ..
ΜΗΝ ΣΥΝΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΒΕΒΑΙΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΣΟΥ.
Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΔΡΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΣΟΥ.
ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ.
ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ :
1. ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας.
2. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση.
3. ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.
4. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου.
5. ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά.
6. ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου.
7. ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό.
8. ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας.
9. ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή.
10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις».
11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του.
12. ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.
Αυτές οι αξίες δημιουργούν τις αρχές ως σημεία αναφοράς κοινωνικού συστήματος τα οποία δημιουργούν συγκεκριμένο λειτουργικό πλαίσιο.
ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
1. ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ: ως την τέχνη να φθάνεις στην αλήθεια και καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα.
2. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Σε μια ελεύθερη κοινωνία, διασφαλίζεται η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία, οι πολίτες αγωνίζονται ανεμπόδιστα για την ανανέωση νόμων και θεσμών.
3. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Η άσκηση πολιτικής ή πολιτειακής δράσης είναι υποχρέωση όλων των πολιτών. Η συμμετοχή στο εκλέγειν – εκλέγεσθαι, στο συνέρχεσθαι, συμμετοχής στα κοινά και στην άσκηση ελέγχου εξουσίας.
4. ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Είναι η εκδήλωση της ελεύθερης βούλησης των ατόμων της πολιτείας μέσα όμως στα πλαίσια της κοινωνικής ελευθερίας η οποία προηγείται σε κάθε περίπτωση.
5. ΙΣΟΝΟΜΙΑ: Είναι αφενός η ισότης των πολιτών έναντι του Νόμου και η εφαρμογή του Νόμου αδιακρίτως από όλους τους πολίτες και αφετέρου η λειτουργία χωρίς την ελάχιστη αλληλεξάρτηση Νομοθέτη και εκτελεστικής Εξουσίας.
6. ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ: Είναι οι μηχανισμοί οι οποίοι εγγυούνται την αντιμετώπιση των Πολιτών με ισότητα εκ μέρους της Πολιτείας καθώς και η πραγματική αμοιβαιότητα σχέσεων Πολιτών και Πολιτείας.
7. ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ: Είναι το βάρος των αποφάσεων της Πολιτείας να ισοκατανέμεται σε όλους τους Πολίτες χωρίς διακρίσεις, εξαιρέσεις κλπ.
8. ΙΣΗΓΟΡΙΑ: Οι ίδιοι να έχουν ίσο δικαίωμα αγόρευσης.
9. ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: Αποσκοπώντας στην απόδοση της να εντάσσεται η κατανομή όχι μόνο των αξιωμάτων, αλλά γενικώς η αξιακή ισότητα, με την οποία η πολιτεία εξοπλίζει τα πρόσωπα κατά τις δικαιϊκές τους σχέσεις.
10. ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: Έχει σκοπό τη διατήρηση της πολιτείας εντός του συστήματος αξιών και αρχών. Η αδικοπραξία κατά μέλους του σώματος της πολιτείας λογίζεται ως αδικοπραξία κατά της πολιτείας, έτσι η πολιτεία είναι υπεύθυνη να σταματήσει την αδικία αν βρίσκεται σε εξέλιξη και σε κάθε περίπτωση να την εξαλείψει ανάλογα με το αδίκημα με διόρθωση ή με τιμωρία. Να διανέμεται «μή προς τον λόγον αλλά προς την διάνοιαν του νομοθέτου σκοπείν». Και προς τις δύο λοιπόν κατευθύνσεις, τόσο η διανεμητική όσο και η διορθωτική δικαιοσύνη εκφράζουν την αρχή της αναλογικότητας ως θεμέλιο της ιδανικής και ολοκληρωμένης απόδοσης του δικαίου.
11. ΦΡΟΝΗΣΗ:
Είναι η αιτία του «πράττειν ορθώς». Τρόπος σκέψης και αντίστοιχη
πρακτική που χαρακτηρίζεται από λογική, σύνεση, ωριμότητα.
Η
φρόνηση είναι «η δημιουργική δύναμη της ανθρώπινης ευζωίας», η
οποία υπερβαίνει τη γνώση, μπορεί να διακρίνει το ορθό από το
εσφαλμένο και επιτρέπει στον άνθρωπο να σταθμίσει το «δέον
γενέσθαι». Είναι εκείνη που παράγει το φρόνημα, το οποίο
ζωογονεί και οργανώνει την πράξη, καθώς εμπεριέχει το πλαίσιο της
σκέψης, της γνώσης και βούλησης, που είναι οι αρχές πάνω στις
οποίες εδράζεται η πράξη…
12. ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ: Η έννοια της σωφροσύνης είναι νοητική λειτουργία και ορίζεται ως έλεγχος των συναισθημάτων «το κρατείν ηδονών και επιθυμιών», με το να είσαι μέσω της Λογικής Κύριος του εαυτού σου. Σωφρονέω σημαίνει συγκροτούμαι , συνέρχομαι, γίνομαι κύριος εμ ́αυτου.
13. ΑΙΔΩΣ : Εκφράζει την ιδιότητα του ανθρώπου να αποφεύγει κάθε πράξη του που αντιβαίνει στον καθιερωμένο εθιμικό κώδικα του κοινωνικού του περιβάλλοντος με κίνητρο τον σεβασμό και την σεμνότητα. Η αιδώς κατοχυρώνει την αξιοπρέπεια του ατόμου, γιατί το εμποδίζει να παραδοθεί στο χάος των παρορμήσεων του και το υποχρεώνει να συμμορφωθεί με ότι το διαφοροποιεί από τα άλλα έμβια όντα: το λόγο. Παράλληλα περιστέλλει τις εγωιστικές τάσεις του την ιδιοτέλεια ,την επιθετικότητα, την απληστία και τονώνει σε αυτό τις δυνάμεις εκείνες που συντελούν στην εμπέδωση της κοινωνικής αρμονίας.
14.ΣΕΒΑΣΜΟΣ: Ο κόσμος που μας περιβάλλει διέπεται από σεβασμό ο οποίος εντάσσεται στους κανόνες και στις αρχές της νομοτέλειας οι οποίες περιλαμβάνουν και τον άνθρωπο ως τμήμα του συμπαντικού συνόλου.
Ο σεβασμός εκδηλώνεται συμπαντικά στις σχέσεις ανάμεσα των νοημόνων όντων με πλήρη αμοιβαιότητα, μέσα σε αυτήν την αμοιβαιότητα του σεβασμού βρίσκεται ο άνθρωπος μεταξύ των δημιουργών του ως ομοίωμα τους, του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντός του και ως συμπαντικό όν με τον εαυτόν του.
Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τον θείο δημιουργό του και αμοιβαία ο δημιουργός σέβεται το δημιούργημά του. Ο θεός που προβάλλουν τα Ιερατεία και τα δόγματα δεν έχει κανένα σεβασμό για τον άνθρωπο και γενικότερα για την ανθρώπινη φύση επειδή τον θέλει σε ζωώδη κατάσταση που σημαίνει ότι αυτός ο θεός δεν είναι ο Δημιουργός του. Ο σεβασμός δεν απαιτείται ούτε ζητείται αλλά αποκτάται και διατηρείται με συνεχή προσπάθεια.
15. ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ : «Σύμφωνα με την αξία του πρέπει να πράττει και να τιμάται ο κάθε άνθρωπος».
ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ:
Ο όρος αξιοκρατία δηλώνει την αρχή σύμφωνα με την οποία η ανάληψη αξιωμάτων και θέσεων δημοσίων ή μη, η αναγνώριση και η επιβράβευση προσπαθειών γίνονται με βάση την προσωπική αξία του καθενός, χωρίς να παρεμποδίζονται απ’ την οικονομική του, ή την κοινωνική του θέση. Συνιστά κίνητρο για ενεργοποίηση των δυνάμεων, μεγαλύτερη προσπάθεια, ανάληψη πρωτοβουλιών και αύξηση της αποδοτικότητας του ατόμου. Εγείρει την αγωνιστικότητά του, με την οποία αντιμάχεται κάθε εμπόδιο για την πραγμάτωση των στόχων του.
ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ:
Αναπτύσσεται
η ευγενής άμιλλα μεταξύ των μελών της κοινωνίας και καλλιεργείται
η κοινωνική συνείδηση, η κοινωνική ισορροπία ,η δικαιοσύνη , η
συνεργασία και η αλληλεγγύη.
Οι
πολίτες αξιολογούνται με δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια,
ικανοποιείται το δημόσιο περί δικαίου αίσθημα και αναπτύσσεται
εμπιστοσύνη στους κοινωνικούς θεσμούς και πολιτειακούς νόμους.
16.ΦΙΛΟΤΗΣ : Η Φιλότητα ως κάθε είδους φυσική ελκτική δύναμη, κάθε είδους δύναμη κοινωνικής συμφιλίωσης και ενότητας ή κάθε είδους δύναμη ανοσίας και ομοιόστασης ενός οργανισμού.,
Ως κοινωνική ελκτική δύναμη υποβάλλει την εικόνα του αδιαίρετου σώματος μιας πόλης, της συλλογικής ψυχής της, στην οποία επικρατεί η ομόνοια και η ενότητα όλων των πολιτών. Σε αυτή την πόλη και σε αυτή την κοινωνία επικρατεί, η απόλυτη συν-χώρηση ακόμα και των αδιαχώριστων, κοινωνικά ατόμων. Τέλος, πνευματικά,
Η Φιλότητα είναι η ενωτική δύναμη με αποτέλεσμα την ηρεμία και την γαλήνη της συνειδητότητας , η οποία έχει γίνει ένα με τον εαυτό της.
17.ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ: Η έννοια αναδεικνύει πρωτίστως το κίνητρο για τιμητική διάκριση, υπεροχή, δόξα.
Είναι η έντονη αίσθηση της τιμής και της αξιοπρέπειας .., εννοείται η φιλοτιμία, η οποία δεν εξαντλείται στο ατομικό συμφέρον αλλά διοχετεύεται στην κοινωνική προσφορά, ενσωματώνει δηλαδή την ατομική φιλοδοξία στις κοινωνικές αξίες, ώστε αυτή να λειτουργεί προς όφελός της κοινωνίας.
Η φιλοτιμία εκτιμάται και αποδίδεται στο άτομο από όλο το σώμα της κοινωνίας και όχι από κάποια συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, σύλλογο, τάγμα ή στοά.
18.ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ: Είναι οι εντυπώσεις επί των αισθήσεων από πράξεις , συμπεριφορές, ενέργειες, παρουσιάσεις, σκέψεις οι οποίες προβάλλουν μεγαλειωδώς το πρέπον, το αρμόζον, το ωραίο, το ενάρετο , το δίκαιο.
Όσο
η συνειδητότητα του ανθρώπου βρίσκεται εναρμονισμένη με τον σκοπό
ύπαρξης του τόσο η μεγαλοπρέπεια εκπέμπεται σε κάθε εκδήλωση του.
Η μεγαλοπρέπεια απομακρύνει τον άνθρωπο από την μικροπρέπεια την μεμψιμοιρία.
Είναι χαραγή στο ελληνικό γένος η μεγαλοπρέπεια. Η κληρονομιά του γένους μας στον πλανήτη γαία χαρακτηρίζεται πρωτίστως από μεγαλοπρέπεια.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΞΙΩΣΗ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΡΑΞΗΣ Η ΕΚΦΡΑΣΗΣ.
1.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ
- 1.1. Έχεις την Ελευθερία να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις την ικανότητα της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης της πράξης σου.
- 1.2. Έχεις την Ελευθερία να βλάψεις να αλλοιώσεις να καταστρέψεις ακόμα και να σκοτώσεις μερικώς ή ολικώς σωματικά ή ψυχικά μόνο όταν μπορείς να επανορθώσεις απόλυτα και ολοκληρωτικά αυτό που έβλαψες αλλοίωσες κατάστρεψες ή σκότωσες.
- 1.3. Ακόμα και η σκέψη για οποιαδήποτε αλλαγή στο υλικό ή ψυχικό ή πνευματικό επίπεδο που απευθύνεται σε ανθρώπους υπόκειται στον νόμο της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης. Η καλλιέργεια οποιασδήποτε σκέψης επιθυμίας ή σχεδίου γίνεται χωρίς να τηρείται αυτός ο νόμος είναι ήδη συνειδησιακός θάνατος.
- 1.4. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών να αφαιρέσεις να πάρεις να μεταλλευτείς οτιδήποτε χωρίς να έχεις την δυνατότητα να το αντικαταστήσεις πλήρως και επακριβώς.
- 1.5. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των πολιτών αποφάσεις σου να δημιουργούν ανεπανόρθωτες βλάβες στην οικονομία, στα κοινωνικά δρώμενα, στην παιδεία, στην εργασία, στην ασφάλεια, στην ασφάλιση, στην πρόνοια , στην αφθονία, στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία.
- 1.6. Είναι έγκλημα κατά της πολιτείας και όλων των μελών της κάθε παρέμβασης σου η οποία είναι ανεπανόρθωτη.
- 1.7. Η παράβαση του νόμου της πλήρους και απόλυτης επανόρθωσης σε θέτει εκτός του σώματος της πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική καταδίκη της συνειδητότητός σου.
- 1.8. Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και στους νόμους της.
2.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
2.1. Έχεις το δικαίωμα να κάνει ότι θέλεις αρκεί να έχεις εφαρμόσει και δεχτεί με προσομοίωση το αποτέλεσμα των πράξεων σου ή των επιλογών σου και των εκφράσεων σου πρώτα στον εαυτόν σου.
2.2.Μπορείς να κάνεις σε συνάνθρωπο σου ότι θέλεις αρκεί να το έχεις δεχτεί αυτό πρώτα για τον εαυτόν σου.
2.3.Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις αρκεί να έχεις δεχτεί αυτό πρώτα για τον εαυτόν σου και για το περιβάλλον σου.
2.4. Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τον εαυτόν σου δεν μπορείς να το κάνεις ή να το επιβάλλεις σε άλλον.
2.5.Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για τα παιδιά σου δεν μπορείς να το κάνεις για παιδιά άλλων.
2.6.Οτιδήποτε δεν είναι δεκτό για το δικό σου περιβάλλον δεν μπορείς να το κάνεις για την κοινωνία ή τμήμα της κοινωνίας.
- 2.7. Η παράβαση του νόμου της προσομοίωσης σε θέτει εκτός του σώματος της πολιτείας της κοινωνίας σε οδηγεί στην θανατική καταδίκη της συνειδητότητος.
- 2.8. Η φυσική τιμωρία ανήκει στην πολιτεία και τους νόμους της.
3.0. ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
3.1. Έχεις το δικαίωμα να κάνεις ότι θέλεις αρκεί το κίνητρο των πράξεων σου των επιλογών σου και των εκφράσεων σου να είναι σε δημόσια θέα.
3.2.Το κίνητρο για κάθε σου πράξη ή επιλογή ή έκφραση σου πρέπει να εκτίθεται δημόσια κα να είναι καταξιωμένη με αρετή.
3.3. Για οτιδήποτε επιδιώκεις δεν είναι απομονωμένο και κρυφό από το σώμα της πολιτείας.
3.4.Κάθε πρόταση κάθε ιδέα κάθε καινοτομία σε οποιαδήποτε μορφή της τεχνολογίας της επιστήμης της τέχνης ως και κανόνες νόμοι διδασκαλία καθοδήγηση πρέπει να άπτονται του αξιακού συστήματος του ανθρώπου και ανήκει σε όλη την κοινωνία και όλοι οι πολίτες έχουν πρόσβαση στην διαδικασία που δημιουργείται.
3.5. Η διαδικασία και η εφαρμογή σε κάθε σου πρόταση καινοτομία σκέψη πρέπει να είναι εναρμονισμένη στον αξιακό άξονα και να βρίσκεται μέσα στο πλαίσιο των λειτουργικών αρχών της πολιτείας ώστε να αποτελεί διαχρονική ανελικτική αναβάθμιση όλης της κοινωνίας συνολικά
- 3.6. Η κάθε καινοτομία πρόταση σκέψη είναι διατύπωση συμπαντικής μνήμης και ως τέτοιας ανήκει κληρονομικά σε όλους τους πολίτες. Όλοι οφείλουν να την σέβονται επειδή η ασέλγεια εις βάρος της είναι ασέλγεια κατά όλης της κοινωνίας.
- 3.7. Επειδή οι καινοτομίες ανήκουν σε όλη την κοινωνία η πολιτεία και τα μέλη της οφείλουν να τις προστατεύουν επί ποινή τιμωρίας σε όσους παραβαίνουν αυτήν την υποχρέωση. Όποιος προτείνει οτιδήποτε με κίνητρο στοχευόμενα το κακό της πολιτείας στην οικονομία , στα κοινωνικά δρώμενα , στην παιδεία, στην εργασία , στην ασφάλεια , στην ασφάλιση, στην πρόνοια, στην αφθονία, στην αισθητική και στην κοινωνική αρμονία έχει ήδη θέσει τον εαυτόν του στην συνειδησιακή λήθη και έχει υποστεί θάνατο της συνειδητότητός του.
- 3.8. Οι άρχοντες και οι υπεύθυνοι της πολιτείας οφείλουν να προστατεύουν με την ίδια την ζωή τους κάθε κληρονομιά της πολιτείας και του έθνους μας
H «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» λειτουργεί με άξονα τον πολίτη ο οποίος συμμετέχει με τον δυνατότερο και αποτελεσματικό τρόπο στην κρίση των καταστάσεων αποφάσεων δεδομένων και στην άσκηση εξουσίας, ουσιαστικά είναι αυτός που άρχει πολιτικά στην ελλήνων πολιτεία.
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου